ZAPYTANIE OFERTOWE
Liski dn. 10 lutego 2025r.
......................................
Znak sprawy. SPL.26.1.2025
ZAPYTANIE OFERTOWE
na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.
„Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Ks. Jerzego Popiełuszki w
Liskach na dz. o nr geod. 16/2, obręb Liski, gm. Pisz”.
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Szkoła Podstawowa im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Liskach, Liski 22, 12-200 Pisz tel.: (87)
423 22 90, e-mail spliski@wp.pl
2. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcą:
w sprawach przedmiotu zamówienia i wyboru oferty: Bożena Dębska
tel.: kom. 530530095, e-mail bozena.debska@szkolaliski.pl
3. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Liskach,
sporządzonej na bazie analiz opłacalności i wynikających z audytu energetycznego
(załącznik nr 1) zakresu prac oraz zgłoszenie do właściwych organów niezbędnych robót
budowlanych.
2) Oferta Wykonawcy musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia.
3) Termin wykonania całego zakresu przedmiotu zamówienia od daty złożenia
zamówienia/ podpisania umowy: do dnia .........15 marca 2025 r. ..............
4) Rozliczenie – zapłata, dokonana będzie po wykonaniu zadania, na podstawie
prawidłowo wystawionej faktury, płatnej przelewem bankowym na rachunek Wykonawcy
(wskazany na fakturze) w terminie do 14 dni od daty doręczenia jej Zamawiającemu. Za
datę zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiajacego.
5) Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru dokumentacji projektowej,
wykonanej bez braków i wad – sporządzony przez Zamawiającego i podpisany przez obie
strony.
Strona 2 z 4
4. Sposób sporządzenia i złożenia oferty oraz miejsce i termin składania:
1)Ofertę należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego
zapytania ofertowego.
2)Ofertę, należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24 lutego 2025r. do
godz. 13.00 – oferty otrzymane po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane.
3)Ofertę prosimy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail:spliski@wp.pl bądź
dostarczyć osobiście do siedziby Szkoły Podstawowej im. Ks. Jerzego Popiełuszki w
Liskach pod adresem Liski 22, 12-200 Pisz;
5. Sposób wyboru oferty i udzielenia zamówienia:
1) Zamawiający niezwłocznie, w dniu składania ofert, dokona wyboru
najkorzystniejszej oferty.
2) Oferty niepełne lub niezgodne z zapytaniem ofertowym są nieważne i nie będą brane
pod uwagę. Do ważności postępowania wystarczy, że zostanie złożona jedna oferta
spełniająca wymagania przedstawione w zapytaniu ofertowym.
3) Do oceny ofert będzie brana pod uwagę proponowana cena brutto (wynagrodzenie)
za wykonanie całego zakresu przedmiotu zamówienia.
4) Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę oraz
zobowiąże się do wykonania zamówienia na warunkach określonych w niniejszym
zapytaniu ofertowym.
5) W przypadku, gdy zostaną złożone oferty w takiej samej cenie, lub przedstawiają
taki sam bilans ceny i innych kryteriów, decydować będzie kolejność złożenia oferty
(wcześniejsza data otrzymania oferty). W przypadku, gdy wybrany Wykonawca
odmówi przyjęcia zamówienia, zamawiający dokona wyboru Wykonawcy z pośród
pozostałych ważnych ofert.
6) Zamawiający złoży wybranemu Wykonawcy zamówienie telefonicznie – w dniu
wyboru oferty, a Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia na
warunkach określonych w ofercie, której wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania
ofertowego.
7) Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia z Zamawiającym pisemnej umowy –
niezwłocznie nie później jednak niż w ciągu 5 dni od terminu wyboru oferty.
8) Zamawiający przed złożeniem zamówienia zastrzega sobie możliwość ograniczenia
umownego zakresu zamówienia, lub całkowitej rezygnacji z zamówienia, bez
podawania przyczyny – o czym wybrany Wykonawca, zostanie niezwłocznie
powiadomiony.
Strona 3 z 4
6. Informacje dotyczące ochrony i przetwarzania danych osobowych
Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
którego wartość bez podatku od towarów i usług jest mniejsza niż kwota 130.000,00 zł
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”,
informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. Ks. Jerzego
Popiełuszki w Liskach reprezentowana przez Dyrektora (adres: Liski 22, 12-200 Pisz, telefon
(+87) 423-22-90, e-mail: spliski@wp.pl)
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować we
wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu
email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie pod adres Administratora.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem prowadzonym z
wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.
U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).
4) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) w/w Rozporządzenia w
związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020
r. poz. 713 z późn. zm.).
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 4 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1
stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (5 lat), na podstawie
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu
działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67, z późn. zm.). Po zakończeniu umowy
dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach archiwalnych zgodnie z
obowiązującą w Szkole instrukcją archiwalną.
6) Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia Administratora,
mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie
Administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Państwa
dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia
przetwarzania danych osobowych, w szczególności podmiotom zapewniającym ochronę danych
osobowych i bezpieczeństwo IT, dostawcom usług teleinformatycznych, usług poczty mailowej, a
także podmiotom lub organom którym Administrator jest ustawowo obowiązany przekazywać dane
lub uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa; operatorom pocztowym.
7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach
publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak
możliwości udziału w postępowaniu.
8) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
Strona 4 z 4
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia
przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia
służy - prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
Rozporządzenia.
10) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia,
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11) Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia
danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania ani zmianą postanowień umowy.
12) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
13) Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych
osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych
danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
14) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia,
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie
nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
15) Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o
którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników.
16) Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega
Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym
profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.
W załączeniu:
Załącznik nr 1 – Audyt energetyczny
Załącznik nr 2 – Oferta cenowa
-
Zał.1_Audyt energetyczny.pdf (pdf)
15 lut 2025 09:56
1,14 MB
-
Zał. 2_wzór oferty.pdf (pdf)
15 lut 2025 09:56
0,18 MB